4.
Proces dokonywania płatności
W sklepie menswear.pl mozesz dokonać płatności za zakup na 4 różne sposoby:
- Przelew bankowy na konto menswear.pl w banku lub okienku pocztowym
- Przelew z Twojego konta internetowego jesli posiadasz je w jednym z następujących bankow: mBank, MultiBank, Inteligo, BZWBK, Nordea, PKO BP, BPH, ING
- Karta kredytowa Visa lub Mastercard
- Płatność za pobraniem poprzez Pocztę Polską.
Dokonując zakupów w sklepie menswear.pl Twoje dane są całkowicie bezpieczne a transakcja odbywa się z uwzględnieniem najnowszych technologii zabezpieczających.
Firma menswear.pl nie przechowuje żadnych danych transakcyjnych klienta takich jak numery kont bankowych, kart kredytowych, hasła dostępu do rachunku, etc. Całością obsługi płatności zajmuje się specjalistyczny integrator płatności, firma PayU operator Płatności.pl jednej z dwóch największych organizacji tego typu w Polsce.
Firma menswear.pl przechowuje jedynie dane teleadresowe podane przy rejestracji lub realizacji zamówienia niezbędne do dostarczenia towaru oraz kontaktu z Klientem.
Twoje dane nie są i nigdy nie bedą przekazywane osobom trzecim za wyjątkiem podmiotów realizujących transakcję (firma przewozowa, integrator płatności) wyłącznie w celu wykonania konkretnej transakcji.
Dane osobowe przekazywane nam przez Ciebie są przetwarzane przez menswear.pl z siedzibą: ul. Sasankowa 11, Suchy Las 62-002.
Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy
- wysłania zamówienia oraz
- po wyrażeniu zgody, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep menswear.pl.
Każdy zarejestrowany klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - na stronach www.menswear.pl. Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:
- Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
- Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) oraz rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).
Transakcje obsługiwane przez PayU operatora serwisu "Płatności.pl" zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji.
Komunikacja
Wymiana informacji pomiędzy sklepem/serwisem oraz bramkami Płatności.pl jest szyfrowana w oparciu o technologie SSL.
Protected Payment
Firma menswear.pl dbając o Twoje bezpieczenstwo posługuje sie metodą płatności „Protected Payment”, ktora znacząco ogranicza możliwość wykorzystania skradzionej/ zagubionej karty kredytowej przez niepowołane osoby. W trakcie dokonywania płatności zostaniesz poproszony o podanie kilku dodatkowych danych osobowych służących do identyfikacji Twojej osoby. Tylko po pozytywnym zweryfikowaniu wszystkich danych płatność zostanie potwierdzona i informacja przesłana do sklepu.
Sekcja Bezpieczeństwa
Nad prawidłowym przebiegiem realizacji transakcji, czuwa wyspecjalizowana sekcja bezpieczeństwa, a także profesjonalny Dział Obsługi Użytkownika firmy PayU. Wszystkie transakcje poddawane są monitoringowi.
Proces dokonywania płatności
Schemat płatności prezentuje się następująco:
- Przechodzisz do realizacji zamowienia na stronie sklepu
- W odpowiedniej sekcji strony znajduje informacje na temat szeregu wygodnych sposobów zapłaty
- Zostajesz przekierowany do strony logowania swojego banku lub Centrum Autoryzacji Kart
- Ostatnią czynnością jest obciążenie Twojego rachunku bankowego lub też karty płatniczej/kredytowej
- Nad prawidłowym przebiegiem płatności czuwają specjaliści, a także profesjonalny Dział Obsługi Klienta firmy PayU
Błędy przy dokonywaniu płatności
Błąd 502 --> transakcja rozpoczęta wcześniej
Oznacza, iż Klient rozpoczął dokonywanie płatności przez system płatniczy jednego z banków np. Inteligo, nastepnie cofnął sie i próbował kontynuować płatność poprzez system płatności innego banku np. mBank. Wówczas z przyczyn bezpieczeństwa transakcji system platnosci.pl już nie dopuszcza do ponowienia i zakończenia transakcji.
Należy w takiej sytuacji opróżnić koszyk, zamknąć przegladarkę i jeszcze raz złożyć zamówienie. Ewentualnie dokonać płatności przelewem na konto, ponieważ zostało ono już zarejestrowane w systemie sklepu.